Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

underbara väder

Kategori: +++

tänk om 1-2 månader, då kommer det vara varmt och riktigt riktigt härligt! men än så länge är det bara härligt, men det får vi nöja oss med. det har ju som sagt varit snö hur länge som heeelst.
skolan avklarad idag även ett naturkunskapsprov, det gick bra eller det känns bra iallafall. resten av dagen tror jag att jag ska spendera ute med mina vänner, eller det hoppas jag iallafall. måste nog även ner på ett möte som vi ska ha med damlaget. vill helst slippa undan, men jag måste nog. kan vara bra och höra vad lagkamraterna har att säga, om det är någon som ens ska fortsätta efter vi nu har gått ner i 3an som är förövrigt hur pinsamt som helst. jag vill nästan inte själv fortsätta men jag vill inte heller sluta med innebandyn.. kanske blir flen igen!? vem vet, det blir att tänka över sommaren. nu ska jag åka och träffa maja&emma!
/f


coolbrud_93_bäst.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: