Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

lost with no direction

Kategori: +++

godmorgon!

bea och emelie kom till mig runt 3 igår vi lagade mat,gick ut och gick med hundarna och softade framför tvn tills klockan var halv 7. då gick vi till bion och vi såg flickan från ovan och den var hur bra som helst, fast lite läskig ibland. jag vågade inte ha fötterna på golvet och bea och jag vågade inte titta hela tiden, haha. jag tror faktiskt att vi alla 3 var lite skrämda men emelie var modigast (; helt klart en kanon dag!

idag är det taggning som gäller till matchen, måste vinnas annars vet jag inte vad jag tar mig till! måste även ner till mcdonalds och fixa det sista innan jag börjar jobba. jag hoppas även på att få träffa några flickor innan jag åker iväg! men dom sover alltid så länge, men vem vet dom kanske är vakna och kan hitta på något!
matchen är i eskilstuna och sen efter matchen åker jag direkt till pappa.
seeyaa
/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: