Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

i just want you to see me

Kategori: +++

en ny dag, mår ännu bättre idag. idag är det bara lite snurrigt och lite huvudvärk. måste till skolan om cirka 2 timmar och göra prov och även hämta böcker. sen måste jag ner till duve ikväll och lämna papper till tjejerna, jag hoppas att få slippa vara kvar under hela träningen så jag kan åka hem och vila upp mig mer tills imorgon. men om det inte är någon annan tränare där så har jag inget val. känns konstigt men imorgon är det katrineholmcup som gäller! jag ska själv spela, vara huvudansvarig tränare för tjejerna och sen även jobba med olika pass som alla lag måste göra.. känns som om jag inte kommer vara hemma någonting den här helgen! sen ska jag vila hela veckan och förmodligen hitta på lite roliga saker för sen nästa helg är det jobb som gäller, fredag lördag och söndag.. men det ser jag fram emot! :)
ha en trevlig dag, lov idag ju!
/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: