Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

got to keep my head held high

Kategori: +++

katrineholmcup är över! det har varit jätte kul och spela och såklart coacha tjejerna, men just vinster har det varit dåligt med. i fredags spelade jag min värsta match någonsin,verkligen sämsta! sen dom andra matcherna gick det både bra och lite sämre. på tisdag har vi våran sista kvalmatch, som vi måste vinna! annars är det typ goodbye till innebandyn, och det vill jag inte ska hända. då är mitt liv som bort blåst!
ny vecka, nya tag. och på det så har vi lov! efter matchen åker jag till pappa, kanske får med mig världens gulligaste haza! sen kommer jag hem på torsdag och på fredag börjar jag jobba!
idag ska jag vakta valparna och sen ska jag förmodligen på bio med bea och emelie.
ha en bra dag!
/f

Kommentarer


Kommentera inlägget här: