Felicia Österberg

seeing is deceiving, dreaming is believing.

fredag

Kategori: +++

mamma väckte mig klockan 8 alltid lika skönt och kliva upp hur tidigt som helst! eller inte. men hon ville väl inte vara själv vaken så hon var tvungen och komma och störa mig. jag älskar henne för det (;
idag startar katrineholmcup! känns faktiskt riktigt kul, hoppas allt går som det ska! tjejerna har sin första match vid halv 3 och jag spelar första matchen vid 5. det ska bli kul, har inte spelat på hela veckan tack vare lite magsjuka, yrsel osv! men nu är jag tillbaka, skönt som tusan.
ska försöka få min mamma och åka med mig till mcdonalds så jag kan lämna och hämta lite saker, bara en vecka kvar nu! men först ska det komma några valpköpare till oss, det kommer nog springa in och ut valpköpare och andra som är intresserade av valparna hela tiden nu. men det förstår jag, man vill inte missa att få se dom små söta underbara liven!
blir nog ganska dålig uppdatering i helgen.
höörs
/f



Kommentarer


Kommentera inlägget här: